قوانین و مقررات سایت

  1.  پیتزا سی تا  مفتخر است با راه اندازی اولین سایت سفارش آنلاین غذا در شهر کاشان، خدمات رسانی بهتری را به شهروندان کاشانی  ارایه نماید.
  2.  سایت Ctapizza.ir  تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و درج هرگونه موارد سیاسی، غیراخلاقی و مخالف قوانین سایت و جمهوری اسلامی باعث حذف کاربر (مشتری) مورد نظر خواهد شد.
  3.  استفاده از نام کاربری مناسب به منظور ثبت نام در سایت الزامی می باشد. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اکانت کاربر حذف خواهد شد.
  4.  هنگام ثبت سفارش درج اطلاعات صحیح در مورد آدرس و شماره تلفن معتبر و قابل دسترسی الزامی می باشد.
  5.  سایت Ctapizza.ir   واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مشتری های آنلاین و رستوران های فروش غذا در شهر کاشان است. لذا مسئولیتی در قبال کیفیت و قیمت غذا عهده دار نیست. کیفیت غذا بر عهده رستوران مورد نظر می­باشد و هرگونه شکایت در مورد کیفیت و قیمت به مدیریت مربوطه منتقل خواهد شد.
  6.  غذا و خدماتی که از این سایت خریداری شده فقط برای استفاده خریدار می باشد. مشتری تضمین می نماید هرگونه غذایی که از سی تا خریداری می کند صرفاً جهت استفاده شخصی بوده و مجدداً برای فروش عرضه نخواهد شد.
  7.  هرگونه سفارش مشروط به موجود بودن غذا و تایید از جانب رستوران خواهد بود. در صورتی که غذا به هر دلیلی موجود نباشد سفارش لغو می شود. هنگامی که غذایی به صورت آنلاین سفارش داده می­شود یک پیامک خودکار جهت تایید و یا عدم تایید سفارش برای مشتری ارسال می گردد تا از جزییات سفارش مطلع گردد.
  8.  زمانی که یک سفارش ثبت و تایید می ­شود دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت.
  9.  در صورت عدم تایید سفارش مشتری به هر دلیل وجه پرداختی آنها با توجه به سیستم بانکی حداکثر تا 24 ساعت به حساب بانکی آنها مسترد خواهد شد.
  10.  تحویل سفارش غذا به مشتری به دو طریق، تحویل در محل رستوران توسط خود مشتری و تحویل درب خانه توسط پیک موتوری صورت می­ پذیرد.
  11.  زمان تحویل غذا تقریبی بوده و ممکن است تغییر کند. غذا به آدرس تعیین شده هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد.
  12.  ارسال غذا توسط پیک های معتبر انجام می شود. سی تا تمام تلاش خود را در جهت تحویل غذا در زمان معین انجام می­دهد. لطفا در صورت تاخیر در دریافت غذا از طریق شماره تلفن 03155319622 با سی تا تماس برقرار نمایید. در این صورت پیگیری های لازم جهت تحویل هرچه سریعتر غذا انجام خواهد شد.
  13.  تمامی مسئولیت­های احتمالی ناشی از غذای ارسال شده پس از تحویل به عهده مشتری خواهد بود.
  14.  در صورتی که در زمان تحویل غذا مشتری حضور نداشته باشد و یا موفق به تحویل آن نگردد تمامی مسئولیت متوجه شخص مشتری خواهد بود و فرض بر این است که مشتری غذا را دریافت کرده است و مسئولیت و مشکلات احتمالی آن متوجه شخص مشتری خواهد بود. مشتری باید تضمین کند که در زمان ارسال سفارش هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش صورت گرفته است. مسئولیت هر گونه خسارت یا هزینه احتمالی در نتیجه عدم دسترسی مناسب برای تحویل غذا بر عهده سی تا نخواهد بود.
  15.  در صورتیکه رستوران غذای دیگری به جای غذای سفارش داده شده تحویل دهد مشتری می تواند غذا را عودت داده و مبلغ را به طور کامل دریافت نماید.
  16.  همه قیمت های درج شده در سایت، قیمت های دریافتی از رستوران است. سی تا تمام تلاش خود را در به روز رسانی این قیمت ها به کار می گیرد. اما ممکن است قیمت نهایی غذا براساس منوها و قیمت های جدید رستوران در زمان سفارش تغییر کند. سی تا این حق را برای خود محفوظ می دارد تا در صورت نیاز خدمات ارائه شده برای فروش در سایت را تغییر دهد.
  17. تمامی قیمت های سی تا که بر روی سایت ارائه شده است در زمان انتشار صحیح بوده اما سی تا حق تغییر آنها را در آینده برای خود محفوظ می دارد. در صورتی که قیمت لیست به روز نشده باشد و رستوران بلافاصله پس از ثبت سفارش اطلاع دهد سی تا تمام تلاش خود را به کار می­گیرد تا مشتری را از تفاوت قیمت مطلع کند، در غیر اینصورت سفارش مشتری لغو می شود.
  18. قیمت نهایی ارسال غذا یا خدمات سفارش داده شده، از جمله هزینه ارسال و سایر هزینه ها در زمان سفارش مشتری بر روی سایت نمایش داده خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده این مبلغ می بایست به صورت آنلاین پرداخت شود.
  19. سی  تا این حق را برای خود محفوظ می دارد تا پیگیری های لازم را در چهارچوب قوانین پیرامون جبران خسارات وارده در پی ارسال اطلاعات اشتباه از سوی کاربران به عمل آورد. همچنین برای کابران این حق محفوظ است تا بتوانند از طریق شماره های 03155319622 و یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  مراتب هرگونه سوء استفاده را اطلاع دهند.
  20. سی تا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر، خطای از دست رفتن اطلاعات، ویروس و یا هرآنچه که از طریق اینترنت به رایانه کابر وارد می شود نخواهد داشت. 
  21. سی تا تمامی اقدامات لازم را در جهت تامین امنیت داده ها و اطلاعات مشتری و رستورانها را انجام داده است اما مسئولیت اتفاقات ناخواسته ای نظیر نفوذ در سرور های رایانه ای را بر عهده نخواهد گرفت.
  22. مشتری مجاز به استفاده از هیچ سیستم یا برنامه خودکار غیر از موارد اعلام شده توسط سی تا برای ارتباط با سایت سی تا و سفارش آنلاین نمی باشد.
  23. تمامی سفارشات اینترنتی غذا در سایت Ctapizza.ir آرشیو می شود و در صورت نیاز قابل رجوع خواهد بود.
  24. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن بر عهده مشتری است. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل برگشت خواهد بود.
  25. شکایات، انتقادات و پشنهادات مشتریان از نظر سی  تا بسیار حائز اهمیت می باشد. سی تا تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا ظرف حداکثر 5 روز کاری به آنها پاسخ دهد. شکایات خود را به آدرس    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال فرمایید.
  26. سی تا این حق را برای خود محفوظ می دارد تا به صورت مستقل در هر زمان و بنا به صلاحدید خود هر سفارش و یا هر نام کاربری ( رستوران و مشتری ) را لغو نماید.
  27. قرارداد بین سی تا و مشتریان شامل قوانین و مقررات، سیاست حفظ حریم خصوصی و دستور العمل پرداخت می­شود. هیچ مورد دیگری که به صورت ضمنی یا صراحتاً بیان شده باشد، مشمول این قرارداد نمی­شود.
  28.  امکان تغییر مفاد قوانین و مقررات وجود دارد.
  29.  امید است که با به کارگیری این قوانین و مقررات و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم خدماتی درخور شأن شهروندان عزیز ارائه دهیم .شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس دهی بهتر حمایت نمایید.